//TAKE MY HEART
Holla
Wednesday 6 March 2013 @ 22:39 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum . Hoho , lama dah tak buka . Since 21th October 2012 . Caya lahh . Lama betul tak bukak . Sekarang nieh aku ada banyak story . Firstly , aku rasa bersyukur sangat sebab aku dah berbaik balik dengan genggeng lama aku . Geng Mia . Oh yeah ! Hampir sebulan lebih kiteorang gaduh . Fuyoo ! Lama tu kan ? Hahaha >.< . Lepas jeh kena kaunseling dengan cikgu Hidayah , alhamdulillah insaf dah aku . Hehehe :'3 . Apaapa pun kan , aku akan ingat lah katakata cikgu Hidayah tuh . Amat bernas :D ! Terima kasih cikgu :* . Secondly , aku dah dapat banyak hidayah . Alhamdulillah Syukur , dah nampak jalan yang benar . Hehehe :'3 . No more smokesmoke :') . Aamiin . Thirdly , aku dah tak tahu dah berapa lama aku dengan mamat keding tuh . Rasanya dah tujuh bulan kowt . Alhamdulillah , dia boleh tahan dengan perangai dan kerenah aku yang tak berapa betul nieh . In shaa Allah :') . Tapi kan , tengok dia sekarang nieh macam cepat jeles lah . Oh ! Tak berapa suka lah dengan lelaki yang kuat jeles nieh . Rasa nak tonyohtonyoh jeh . Nasib baik dia bf aku , kalau tak memang dah lama kena tonyoh dah . Hahahaha xD . Okay , lastly , aku rasa aku still sayangkan my 'pakcik' . Awakawak sekalian tahu kan siapa 'pakcik' yang saya maksudkan tuh ? Hahaha , harapharap korang sekalian tahu lah yeee and dia sekali :') . Ya Allah ! Serious aku cakap , perasaan aku berbelah bahagi . Astagfirullahalazim . Asma , tolonglah ingat yang kau tuh dah berpunya ! Tapi , aku still sayangkan 'pakcik' aku tuh . Damn ~! Ugh ~! Asal lah payah sangat nak lupakan dia nieh :'( . Ya Allah , tolonglah :\ ~! Okay , aku rasa sampai sini je lah dulu . Bye , assalamualaikum :'*


Older Post | Newer Post

Hello Yellow Mellow :DD .. Asma Shoed here .. Thanks for visiting my blog ;) .. Sorry la ye ., blog aku tak secantik blog korang :3 .. Kalau da masuk nieh , jangan lupa Follow me OK :D ??


Story About Links



Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.