//TAKE MY HEART
Menyesal %^&
Tuesday 2 October 2012 @ 20:31 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum dan hye uolls .. korang sihat ?? aku ?? erm , maybe tak kowt .. sebab , hati aku tengah sakit .. sakit sangatsangat .. sakit sebab , status seseorang .. nieh hah dia punya status 'Kau Ingat Pakwe Kau Pengawas , Kau Boleh Buat Ape Yang Kau Nak Lah Hah ? Weyy , Pakwe Kau Pengawas , Bukan Owner Sekolah Tu So Please Laa Jangan Langgar Peraturan Sekolah .. Dalam Kelas Mengilai Macam Pontianak .. Cakap GEDIK , Marah Pulak --'
#Jangan Terase Ye Kak ;/' .. pergh , annoying gila kan  .. hah , meyh sini ye awak , saya nak bagitahu sikit .. terima kasih ye sebab kutuk saya tak tentu pasal .. awak tak tahu kan kenapa saya menjerit ?? so , just SHUT UP je lah ye .. awak bising , terpekik melolong kat dalam kelas tuh , ada saya cakap apaapa ?? tak ada kan .. pakwa saya pengawas ?? apa kena pengawas dengan peraturan sayang oi ?? aku rasa kan tak perlu lah kan kau MENGAIBKAN aku kan ?? kan ?? memang macam Babi lah derrrr .. aku bersabar dengan kau dan terus bersabar .. tapi , apa aku dapat hah ?? asyik aku je nak kena jaga hati dan perasaan kau kan .. perasaan aku , hati aku , ada kau fikir ?? tak ada kan .. so , sedar lah sikit .. cukupcukup lah tuh ye .. bila aku buat baik atau jahat , kena kutuk .. habis tuh , kau nak suruh aku berperangai macam mana ?? dah perangai aku macam tuh , kau susah ke ?? tak kan dan kau pun tak boleh nak ubah perangai aku .. perangai kau pun sama macam tuh , ada aku komplain ?? tak ada kan .. hah , see .. sekarang nieh siapa yang GEDIK ?? kau ke aku ?? kau cakap je lebih kat aku dulu 'semua perempuan , semuanya gedik .. tak ada yang tak gedik .. kalau tak gedik tuh , namanya PENGKID kan' .. so , kau nak suruh aku jadi PENGKID lah ?? huh !! jangan harap .. okay lah sampai sini jep .. bubye .. Assalamualaikum ..


Older Post | Newer Post

Hello Yellow Mellow :DD .. Asma Shoed here .. Thanks for visiting my blog ;) .. Sorry la ye ., blog aku tak secantik blog korang :3 .. Kalau da masuk nieh , jangan lupa Follow me OK :D ??


Story About Links



Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.