//TAKE MY HEART
Friday 21 September 2012 @ 21:06 | 0 Comment [s]


 
 ↑ Awak ↖ Awak ↗ Awak ↙ Awak ↓ Awak ↩ Awak ↬ Awak ↫ Awak ↲ Awak ↯ Awak ↷ Awak ↳ Awak ↴ Assalamualaikum semua :D .. hehe , okay , aku tahu , dah berapa hari aku tak update right ?? kekeke .. aloh , kalau aku update sekalipun , korang bukannya nak baca pun kan .. herm .. pada hari ini , 21September aku dengan dia dah genap dua bulan .. kekeke , sukanya .. heee ~ okay I Love Him So Much .. saya tak nak tinggalkan dia .. kitaorang setiap hari balik sama-sama .. kadang-kadang , dia hantar aku sampai kereta .. kadang-kadang sampai tangga sekolah je .. tapi , tak apa .. aku tak kisah .. asalkan , dia sentiasa disisi aku :) .. muehehe .. eh , eh , sepanjang kitaorang kapel , dia tak pernah sakitkan hati aku atau kecewakan kan aku .. dia sentiasa jaga hati aku dengan baik .. ehem , ehem , korang semua jangan jeles ea .. kahkahkah xD .. okay , sebenarnya kan , aku tengah panas hati dengan seseorang tau .. korang nak tahu siapa ?? ada lah .. biar lah rahsia .. biar jela aku seorang je yang tahu .. malas lah nak cerita kan kat orang .. walaupun aku ada ramai kawan yang boleh dipercayai .. tapi , hal ini biar lah aku pendamkan seorang diri .. kekeke , ayat tak boleh blah dowh .. hehehehe , okay la .. sampai sini je la .. bubye , Assalamualaikum .. 


Older Post | Newer Post

Hello Yellow Mellow :DD .. Asma Shoed here .. Thanks for visiting my blog ;) .. Sorry la ye ., blog aku tak secantik blog korang :3 .. Kalau da masuk nieh , jangan lupa Follow me OK :D ??


Story About Links



Go to www.Cbox.ws. Widht, 200.


This template was created by FaqihahHusni. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.